dijous, 24 de febrer del 2011

La policia municipal de Sabadell també multa pel CAT



imatge dels municipals mentre sancionaven pel CAT

El model de policia municipal de Sabadell, no s'assembla en res al meu. Tenim unitats més semblants a antidisturbis que a una policia local, que de tant en tant apareixen per fer una escena més pròpia d'un episodi dels SWAT que d'una policia d'una ciutat europea, propera i moderna.
Però ahir vam recuperar una figura que des de feia més de set anys no apareixia per la ciutat. És la figura del policia municipal que vetlla per tots i totes nosaltres, per l'ordre, per la seguretat del trànsit i per la seguretat ciutadana aturant un cotxe i multant-lo per portar el CAT a la matrícula.
Aquest no és el meu model de policia propera, moderna i al servei de la ciutadania. Espero i desitjo que es prengui bona nota, que el Govern municipal investigui i prengui mesures perque no torni a passar i per que la sanció com a mínim quedi sense efecte.
No podem permetre que es multi per motius ideològics perquè com explicava en el meu post 

El CAT i la E: Em volia detenir o acollonir? del 28 de maig de 2010

"Crec que la seva interpretació del "delito", és totalment ideològica i no gens fonamentada, per dir-ho d'aguna manera, la documentació del meu vehicle diu que la meva patricula és XXXX-ABC i enlloc diu que sigui E-XXXX-ABC."

Res que seguirem portant el CAT i que seguirem lluitant malgrat les pressions, les sancions, les multes i els intents d'acollonir-nos en alguns casos.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada