divendres, 16 de juliol del 2010

Nous Reptes per Sabadell: INDEPENDÈNCIA, UTILITAT I CANVI

Aquesta setmana ha estat una setmana molt especial. El dia 10-J una manifestació històrica que significa el tancament d'una etapa autonomista i l'inici de la transició cap a la independència. Aquest va ser el clam de dissabte INDEPENDÈNCIA!
Jo em vaig perdre aquest moment històric perquè estava de part, va néixer el nostre fill Pau.
A més a més ahir vaig ser proclamat candidat d'ERC a l'alcaldia de Sabadell a les eleccions municipals que tindran lloc l'any vinent al mes de maig.
És un repte que m'il·lusiona. També és un honor i un orgull i alhora una responsabilitat. He rebut un suport molt ampli, gairebé unànim, he rebut moltes mostres de suport entre els i les militants del partit i des d'ahir al vespre també d'altres persones que m'estimen, em coneixen o simplement saben qui sóc.
Ara, però, la feina continua i cada vegada més intensament.
Jo encapçalo el projecte independentista a Sabadell, en seré la cara visible però el treball no serà en solitari, els i les militants d'ERC treballarem fort per fer arribar a la ciutadania el nostre projecte. Un projecte que no volem construir sols, volem construir la nostra proposta a partir del treball amb les entitats, coneixent i escoltant les inquietuds de la societat civil.
Un projecte no electoral simplement sinó un projecte de llarga durada. Aquest és un dels problemes de la nostra ciutat, no hi ha un projecte de ciutat un horitzó de ciutat 2020.
S'han fet coses, en els darrers anys, hi ha hagut una inversió del Govern de la Generalitat com mai hi havia hagut, s'han aixecat carrers i iniciat projectes i equipaments, però des del meu punt de vista no de manera planificada sino fruit de la situació de cada moment.
A la ciutat, a més hi ha una fatiga, un cansament amb l'equip de Govern. L'etapa del Govern Bustos ha acabat i en la nova etapa que s'obra hi tenim molt a dir.
L'independentisme d'esquerres que representem serà decisiu a l'ajuntament de Sabadell, i des d'ell treballarem per fer avançar el País cap a la independència, per construir una ciutat més propera amb els seus ciutadans i ciutadanes, per avançar cap a la governance democràtica, on la política s'escriu en majúscules, és a dir, en la presa de decisions hi és el Govern evidentment però no sol, també hi és la societat civil organitzada i en els grans temes de ciutat cal que puguem consultar a la ciutadania.
En aquests moments durs i complicats econòmicament i política, treballarem des de la proximitat per que la gent recuperi la confiança en la política i ens vegi útils. La política és l'única eina que tenim les classes populars: els professional liberals, els autònoms, els assalariats, els comerciants, els aturats, els pensionistes, els estudiants, per influir en la presa de decisions i per treballarem per què ens facin confiança i vegin en ERC l'eina útil per avançar  i per solucionar els seus problemes i inquietuds, que confiÍn en nosaltres. Són doncs tres grans punts:


  • INDEPENDÈNCIA
  • UTILITAT 
  • CANVI


Em comprometo a treballar amb el màxim d'esforç i a posar totes les meves forces en aquesta nova etapa que encarem. He après molt d'en Josep Maria Civis, la Carme Forcadell i en Magí Rovira, els tres regidors d'ERC fins a dia d'avui i tinc la gran sort de que puc comptar am el seu coneixement i experiència.
Us demano a tots i totes les que volgueu que em traslladeu les vostres inquietuds i si em voleu donar un cop de mà serà benvingut.
Vull agrair-vos la confiança i el suport altra vegada, permeteu-me que a l'Anna, la meva dona li agraeixi explícitament, estem en un moment en què la nostra vida ha canviat amb l'arribada d'en Pau,  i ella m'ha recolzat en tot moment

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada