dilluns, 18 d’octubre del 2010

El dia de la presentació com a candidat


Bé, el dimecres ja vam fer la meva presentació pública. Vull començar agraint a tots i totes la vostra ssistència o el vostre suport virtual o telefònic.
Una presentació que segons jo, opinió subjectiva i poc vàlida, i segons tots i totes les assistents va anar molt i molt bé.
Vam començar la tarda amb una visita ala UES amb Joan Puigcercós, va ser interessant dialogar al voltant dels nous reptes i oportunitats que es presenten a les entitats excursionistes avui en dia, ja no és trobem-nos uns quants i preparem una sortida sino que fruit de la major accessibilitat al material i a les rutes, fa que les entitats excursionistes, i la UES, no és una excepció es replantegin la seva funció i la orientin, crec que encertadament, cap a la formació de tota aquesta gent que abans podia associar-se per tal de poder accedir a material i rutes i que ara el que busca és orientació i capacitació més enllà d'alò material.
No vull obviar la resta de feina i de seccions que tenen a l'entitat, seccions culturals, com la d'història, amb una biblioteca que estan indexant digitalment, la de natura. Les seccions esportives i les socials, on permeteu-me destacar un clàssic, amb 15 anys d'història, l'esplai la Ganyota
En resum, una entitat, fruit de la suma, amb gran importància a la ciutat i que, tal i com ells reivindiquen, va més enllà d'una associació esportiva, són gent compromesa amb la ciutat en tots els seus aspectes, esportiu, cultural, familiar, juvenil, gent gran, natural....
Després de la visita vam anar cap al Casal Pere Quart. Vam arribar puntualíssims, no us negaré que en aquell moment et passa pel cap tot allò que no voldries que et passés.
A les 19.40 ateníem els mitjans de comunicació a peu dret davant de l'entrada de l'auditori. Era el moment de començar, la sala estava plena, cares conegudes i moltes que no ho eren.
L'Eva Arasa, companya del partit i amiga va fer la presentació de l'acte, boniques paraules, compartides cap a la feina d'en Magí a l'Ajuntament durant aquests 3 anys i escaig.
Projecció del video Gent Valenta que us adjunto a continuació i que reflecteix qui som, com som i què pensem, gent valenta, honesta. Gent Normal.


Després d'unes paraules sentides, de l'Eva, sobre el candidat i la persona Juli Fernàndez, va ser el meu torn.
Vaig voler presentar-me a mi mateix, tal com sóc, proper i sense falses distàncies entre l'auditori i jo. Vaig repassar els meus origens de pare manxec i avis materns murcians. Com m'han ensenyat a valorar allò que tinc, qui soc en tots els àmbits. Com veig la política i per fer què.
Vaig proposar el model de ciutat que veiem des d'ERC i vaig acabar amb un compromís personal i del partit. ESCOLTAR, PROXIMITAT, HONESTEDAT, TRANSPARÈNCIA I VALENTIA.
En Joan Puigcercós, després del video Tornarem a Vèncer, va deixar clar que sense ERC no hi haurà canvi a Sabadell i que som els únics independentistes que podem ser a l'ajuntament, i que ens cal el màxim de força per poder decidir.
Després de l'acte abraçades, somriures de complicitat. Aprofitar per parlar amb representant d'entitats assistents que em felicitaven i em desitjaven el millor.
Però vull destacar una conversa amb un senyor de seixanta anys, que va venir cap a mi i em va dir "És el primer cop que vaig a un míting polític i m'has convençut. He viscut 20 anys a Espanya, 10 a Castellà Lleó i 10 a Madrid, era federalista i he vist que això és impossible! Sempre he votat al PSC i ara veig que aquesta via no va enlloc, m'he tornat independentista i us votaré!!"
Són paraules però eren sinceres, només calia veure-li la cara amb què les deia. Treballem per això per que la gent entengui que el nostre model d'estat. D'Estat Català. D'Estat Català del Benestar. 
És el més convenient per als i les ciutadanes de Sabadell, i de Catalunya.
Deixeu-me acabar amb una cita que vaig utilitzar a la meva presentació i que m'encanta, és d'Albert Einstein i diu "La força sense amor, és energia utilitzada en va". Jo posaré totes les meves forces i tot el meu amor en el projecte que encapçalo, el d'ERC a Sabadell.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada