dimarts, 12 d’octubre del 2010

Demà em presento com a candidat d'ERC a Sabadell



Demà a les 19.30 serà la presentació pública del candidat d'ERC a Sabadell, al Casal Pere Quart. Utilitzo la tercera persona del singular però en aquest cas he de fer servir la primera del singular ja que aquest candidat soc jo.
Mentiria si digués que no estic nerviós. I crec que tot aquell que abans d'aquests moments digui que no ho esta és perque menteix o perque no creu en allò que farà i per tant no és conscient de la responsabilitat que recaurà sobre ell o ella.
Jo soc molt conscient d'aquesta responsabilitat. Demà comença públicament un camí que ja fa dies que vam decidir iniciar i que se que no serà fàcil, però tinc una avantatge, que hi crec en el què faig i que ho faig molt convençut de la decisió que hem pres.
Tenim molts nous reptes per Sabadell, i jo espero contribuir a assolir-los i si més no a posar-los a sobre la taula per tal de que se'n parli i debati.
Demà a la presentació m'acompanyarà Joan Puigcercós, President d'ERC i candidat a la presidència de la Generalitat a les properes eleccions. Li agraeixo especialment que ens acompanyi en un dia tant especial per la gent d'ERC a Sabadell.
Demà GENT VALENTA de Sabadell ens trobarem a la presentació, i només serà el començament de la feinada que tenim d'ara en endavant, una feinada que fa anys que fem i que permeteu-me que agraeixi als companys de partit a Sabadell que l'han fet des de l'ajuntament, al Josep Maria, a la Carme i a en Magí. I que ara recau en mi la responsabilitast de posar la cara i de tirar del carro. Hi estic disposat, convençut i il·lusionat.
Una frase que m'agrada molt i que sempre que encaro nous reptes em repeteixo és Disciplina i Treball! Doncs avui també me la repeteixo i me l'aplico.
Ens veiem demà!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada