dilluns, 11 de gener del 2010

Ja feia dies que tenia ganes de dir-ho: Serem Pares!!!



Bé, llegint el títol crec que ja haureu entès de què va el primer post de l'any 2010.
Doncs si! l'Anna esta embarassada de 13 setmanes i mitja, això vol dir uns tres mesos, però en l'apassionant món de l'embaràs es parla en setmanes, encara no he entès ben bé per què, però comptar en setmanes fa que, com deia ahir l'Anna, el temps et sembli que passa més ràpid ja que les fites són curtes.


Us he de dir que, no sé si tots el futurs pares i marits estan com Jo, però en el meu cas no puc ser més feliç, ni  estar més content,  i no puc tenir una dona més meravellosa.
L'Anna està preciosa, sempre ho ha estat, però d'embarassada també, i potser més i tot.
Durant aquests dies passen unes coses molt curioses, els canvis de gustos de l'Anna a l'hora de menjar, els marejos, les nàusees, un vòmit, el dia de Nadal. Però també les millors sensacions: l'amor incrementat per 100 per l'Anna, i el fenòmen al·lucinant de veure créixer la panxa de la teva dona i pensar que a dins hi ha una  coseta que l'hem fet els dos. Ah! i que per primera vegada aquest creixement panxil, no suposa que s'hagi de posar a règim!!


Els i les que em coneixeu segurament havíeu intuit ja alguna cosa, o bé ja ho sabíeu per mi, per l'Anna, o per la meva mare, que s'ha encarregat de que a les Carmelites no quedi ningú sense saber-ho.
En el món de l'embaràs també hi ha una prudència a l'hora de dir-ho, que en part entenc i en part no, suposo que és degut a la por a perdre una cosa tant estimada però poder-ho dir és de les millors coses que et poden passar.


I entrant en la família, us podeu imaginar els meus pares i l'Enric i la Maite i l'Huc i la Sílvia com estan!! Desitjant ser avis i tiets per primera vegada, d'una criatura que encara no sabem si és nen o nena, tot i que jo si que ho sé ja que és la única cosa que depèn de mi, però no ho deixaré per escrit no fos cas que m'equivoqui i sempre m'ho pogueu recordar.


Doncs res, això, que cap al juliol, la Sílvia serà tieta, l'Huc tiet, l'Enric i la Maite i el Julián i la Xari avis, la Carme i la Montserrat besàvies.
L'Anna serà a més de la millor amant i dona, la mare més guapa i meravellosa del món, i Jo seré PARE!!


PD: L'olla i la campana van funcionar!!! Ja us ho deia Jo. Esperem que també funcioni pel partit!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada